Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
ZenHotels.com
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Hadde en meget hyggelig opplevelse på club dem. Alle ansatte var hyggelige og passet på at vi hadde alt vi trengte! Vil anbefale club dem til alle. Familie, par, venner osv det spiller ingen rolle! Det er noe for alle der

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Alexander s
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var nå på vårt 4.besøk på dette flotte hotellet. Vil først nevne den fremragende maten, nydelig dandert og mye godt for enhver smak. Kake/dessertbordet er i en klasse for seg ❤. Veldig servicevennlig personale.
Det er så gjennomført rent, ryddig og delikat på både inne- og uteområder.
Med 3 bassengområder og egen strand og pir er det mye å finne på, og ingen problemer med å finne ledig solseng.
Hotellet har egen spa-avdeling i kjelleren, hvor det tilbys en rekke behandlinger. Profesjonelle og dyktige behandlere, her får man virkelig valuta for pengene.
Vi anbefaler Club Dem på det sterkeste ❤.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Marit B
Anmeldt 25. juli 2018

Dette var vårt fjerde besøk på dette flotte hotellet i Konakli. Hotellet har fin beliggenhet ved stranden, i et rolig område 10 minutter fra Alanya. Hotellet har to store og fine bassengområder, flere restauranter og eksepsjonell mat. Selve stranden er liten, men den har en fin pier, med solsenger og muligheter for bading. Rommene er store med gode senger. Godt renhold fra vaskepersonalet. Personalet er hyggelig og serviceinnstilte, med servitøren Ali i spissen. Han har gjort alle våre opphold ekstra gode. Dette året benyttet vi oss av hotellets spa, og prøvde hammam. Dette kan vi anbefale på det sterkeste. Verdt hver krone! Vi ser frem til nye besøk, og kan anbefale dette hotellet for alle som vil ha en avslappende ferie. Hilsen familien Loftås.

Romtips: Anbefaler rom i hovedbygningen.
Takk, SonjaL388
Anmeldt 20. juli 2018

Beste hotellet jeg har besøkt på lenge! Alle som jobbet på hotellet var hyggelige og imøtekommende! Ömer, som er den ene entertaineren var et utrolig hyggelig og morsomt menneske som gjorde jobben sin utmerket, han gjorde garantert oppholdet mer spennende og bedre for meg.

Takk, Sara S
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Maten er god og service ok. MEN gjestene er oppe fra kl 05 og reserver solstoler på alle hotellets basseng. Når kl er 0730 finnes det ikke ledige solstoler rundt bassengene, men det rareste er at det ikke er noen personer i de reserverte stolene, enkelte stoler står ubrukt men reservert fram til eieren kommer fra stranden utpå ettermiddagen..

1  Takk, Ivar S