Anmeldt 1. oktober 2018

Vi er glade her. Vi er 3 ganger her. og vi kommer tilbake til pascha bay otel. staber er fantastisk. Vi vil anbefale pascha bay til alle venner og familiemedlemmer. rundt bassenget publicrelation mehmet volkan svært nyttig. staber som vår familie. Dette er en grunn til å komme tilbake hit veldig sommer

Romtips: rommet er nok størrelse
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, maria n
TUI FAMILY LIFE P, Genel Müdür på TUI Family Life Pascha Bay Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Dear maria n ,

Thank you very much for taking the time to share your review on Trip advisor.

On behalf of my team , I personally want to thank you for your wonderful review of our hoteI.

I was very delighted to read your review .

Anmeldt 16. august 2018

Vi var her for andre gang nå i sommer, to uker med all inclusive, to voksne og to ungdommer, 11 og 17 år. Vi stortrivdes hvert minutt, med strålende personale på hotellet fra A til Å, herlige TUI-verter, nydelig mat til alle måltider, fine og rene rom, masse aktiviteter å velge i, og super underholdning på kveldene. Vi nøt sol og varme og vil særlig berømme den fine piren med solsenger og parasoller der det stort sett bare er voksne og større barn, rolig og fint alternativ til strand og basseng. Det er lett å komme seg inn til Alanya med buss eller taxi, om man ønsker en forandring. Kan også virkelig anbefale restauranten Crazy Sushi/Crazy Horse i Alanya om man vil ha avveksling fra buffet-maten, selv om denne er veldig god med utrolig bra utvalg og variasjon. Vi trente på den flotte gymmen eller med instruktører fra TUI-vertene, i vann eller ved stranden ute, veldig fine fasiliteter. En herlig SPA-behandling ble det også, utrolig god massasje til god pris! Full klaff for oss!

1  Takk, TrudeHN
TUI FAMILY LIFE P, Genel Müdür på TUI Family Life Pascha Bay Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2018

Dear TrudeHN,

Thank you very much for taking the time to share your review on Trip advisor.

On behalf of my team , I personally want to thank you for your review of our hoteI.
I was very delighted to read your review and your wonderful comments about our hotel and team.

Anmeldt 31. juli 2018

Flotte hyggelige folk (ansatte på hotellet) som vartet opp dag og natt! God mat, god underholding og aktiviteter! Sjefen Ozan var veldig imøtekommende med sine gjester og løste alle problemer :-) Gjerne igjen!

1  Takk, Johannes G
TUI FAMILY LIFE P, Genel Müdür på TUI Family Life Pascha Bay Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2018

Dear Johannes G ,

Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Først og fremst: Dette er et meget bra familiehotell. Anbefales absolutt for familier med barn i alle aldre. Klientellet er stort sett skandinaver og det er en hyggelig og god atmosfære.

Pool-området, restaurantene og baren fungerer meget bra, det er god plass, god mat og god variasjon, noe som er viktig på et all-inclusive hotell. Kelnere, bartendere og kokker er høflige og blide og yter utmerket service. Poolen ble stengt et par ganger grunnet uhell. Dette kan ikke lastes hotellet, de har satt opp skilter og informerer på høyttaler hele tiden om at små barn skal bruke badebleier. Til hotellets fordel taler at de reagerer raskt, og gjør tiltak.

Aktiviteter for barna er bra, TUIs personell er hyggelige og flinke der.

Så kommer det som de mister den femte stjernen på:

1 Rommene mangler skap. Ingen steder å sette kofferter eller legge fra seg klær. Fint, men upraktisk interiør.

2 rommene var rene, men renholderne glemte stadig å legge igjen håndklær på rommet. Irriterende når du skal dusje og må ringe å be om håndklær. Dette skjedde flere ganger.

3 Uprofesjonell resepsjon. Fikk feilkodede nøkler til rommet. De feilinformerte flere ganger ved spørsmål. Irriterende at du må gå flere ganger til resepsjonen for å sjekke samme ting.

Alt i alt meget bra, men resepsjon, rom og renhold trekker ned.

Takk, LCNNorge
TUI FAMILY LIFE P, Genel Müdür på TUI Family Life Pascha Bay Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Dear LCNNorge ,

Thank you very much for taking the time to share your review on Trip advisor.

On behalf of my team , I personally want to thank you for your wonderful and detailled review of our hoteI. We appreciate for that.
Your comments help us to improve our service.
We already check all your comments and we have already done the necessary steps to improve our service.

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Vi er to familier som er her nå med tre barn fra 1,5 år til snart 7 år.

Vi har et rom i bygg 7. Her får vi med oss underholdningen fra nabohotellet om vi vil eller ei, VANVITTIG høy lyd! Det er så høy lyd at det å ha en normal samtale på balkongen ikke er mulig. Riktig nok gir de seg ca kl. 23.00, men det blir vanskelig for barna å sovne ved 20-tiden.
Rommene har renhold på det gjevne. Man finner støv og smuss på de vanlige stedene. Under senger og skap.
Det andre paret bor i bygg 4 og de hører støy fra hovedveien som går rett bak hotellet. De hadde i tillegg meget dårlig renhold. Dette klaget de på og er nå veldig bra!

På de første fire dagene ble alle tre bassengene på tur stengt 4 ganger!
på grunn av bæsj....! Det skal sies at betjeningen jobbet hardt med å informere alle gjester om viktigheten at barn benytter badebleier, noe som ser ut til å ha fungert.
Det minste bassenget som er beregnet for de minste er dessverre for dypt. De kan ikke sitte i det uten å ha hodet under vann...
Alle bassengene har god temperatur og har noe for alle.
Det arrangeres flere aktiviteter i hovedbassenget igjennom uka, men ikke så mye at det oppleves som masete eller støyete. Man velger selv hvor mye man deltar.
Nede ved stranden er det et bassengområde med vannsklier som er gøy for både store og små.
De som sverger til havet, så er dette rett på nedsiden av hotellet med gratis solstoler.

Matsalen er så stor at det ikke føles veldig masete eller overfylt. Man finner lett et bord som passer for seg.
Jeg har lest at flere har klaget på lite variasjon på maten, men her har de nok gjort noe i det siste. For nå syns jeg de har god variasjon for store og små.
De arrangerer til middag temadager med menyer fra andre nasjoner.
Kjøttet blir nok litt for gjennomstekt etter min smak.
Det er alltid et serveringssted som er oppe. Man behøver hverken å gå sulten eller tørst her.
Barna kan lett hente seg is og brus når de ønsker det.

Dette er et bra sted for store og små.
Vil anbefale dette stedet.

Takk, jahnfrederic
TUI FAMILY LIFE P, Genel Müdür på TUI Family Life Pascha Bay Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Dear jahnfrederic ,

Thank you very much for taking the time to share your review on Trip advisor.

Your comments help us to improve our service.
We already check all your comments and we will do the necessary steps to mprove our service.