“Veldig deilige bakevarer!”
Anmeldelse av Tarnbrygga cafe - STENGT

Tarnbrygga cafe
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Veldig deilige bakevarer!
Ellers er utvalget begrenset, og prisene alt for stive. 50 lapp for en liten soft-is med begrenset strøssel, gjør ungene glade. Vi bruker det som lokalt bakeri om morgenen og isbar for barna ut over dagen. Det koster 3 - 400 kr dagen og gjør nytten.

1  Takk, Kongemoi

Anmeldt 11. juli 2018

Kaffe og is hører til når temperaturen overstiger 28 grader. Her får du kjøpt kaker og iskrem for enhver gane. Med gamle båtmotorer som Sleipner osv får en gammel fisker nesten gråten i halsen. Takk for denne gangen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Keinapel
Anmeldt 20. september 2017

Begrenset meny, fiskesuppe eller blåskjell. Vi ville ha is, men isdisken var stengt. Fint vær, greit å sitte ute, litt mørkt inne. Sikkert hyggelig en sommerkveld, men nå var det preg av sesongslutt.

Takk, Nelly L
Anmeldt 9. september 2017 via mobile enheter

Nydelig blåskjell, deilig fiskesuppe, herlig personale! Kommer garantert tilbake neste gang vi er på Jomfruland!

Takk, LeneVenstad
Anmeldt 2. september 2017 via mobile enheter

Vi bestilte bord på forhånd og det kan være lurt da det ikke er så mange sitteplasser. Vi var en gjeng på 6 som bestilte blåskjell, fiskesuppe og rekesmørbrød, alle var kjempe fornøyd. Veldig god mat i hyggelige omgivelser med en serviceminded betjening.

Takk, svanhildf