Anmeldt 4. juli 2013

Et greit "All inclusive" hotell, men mest personer fra Øst-Europa, Tyskland og England. Mange barnefamilier, en del støy i matsalen. Personellet er servicevennlig, men dårlig i engelsk. "All inclusive" er ikke all inclusive, da man måtte betale for ferskpresset juice i frokostsalen, pop-corn på ettermiddagen og alle spillene for ungene kostet penger. Før klokken 07.00 lå det håndduker på alle solsengene ved bassenget, bedre plass på stranden, ulempen var at det var plassert et volleyballnett ca. 3 meter foran solsengene, slik at de som lå nederst (nærmest stranden), risikerte å få en volleyball på seg i løpet av dagen. Veldig fin strand. Bra utvalg til frokost -, lunch - og middag, men ensformig. Kødannelser ved middagsservering. Gjestene kan bestille en dag på fiskerestauranten og en dag på Thai-restauranten i løpet av oppholdet, disse var ikke åpne hver dag. Rengjøring var grei, en satte på et grønt lys når en ønsket rommet vasket og minibaren fylt opp. Ikke alkohol i minibaren. Anbefaler å få fast pris hos frisøren, da prisen blir en del høyere enn prisskjemaet sier. Hvis en ikke pruter på prisen på butikken, er det dyrere der enn de prisene en pruter til hos de lokale.

Romtips: Familierom er bra.
Dato for oppholdet: juni 2013
Takk, Medkila
Anmeldt 27. august 2012

Det er høst nå, og jeg sitter å mimrer tilbake på ferieturen vi hadde i mai. Vi kom til Alba Queen i slutten av mai mitt på natten. Vi ble tatt imot på en måte som visste at de ville ta vare på sine gjester. Vi ble følgt opp til rommet vårt, som var stort, nydelig og rent. Eneste ulempen med rommet var at det var badekar med dusj, side jeg hadde med meg min bror som er delvis lam i venstre side. Jeg hadde glemt å gi beskjed om at vi trengte ett rom med vanlig dusj. Dagen etter tok jeg kontakt med reiseguden, og vips.......så ordnet de slik at vi fikk ett rom som var tilpasset funksjonshemmet. Portøren kom til vårt gamle rom og hentet bagasjen vår, geleidet oss til vårt nye rom, som var like fint, rent og romslig. Området rundt hotellet var pent, og en fryd for øyet. Vi storkoset oss hver eneste dag. Betjeningen på hotellet var fabelaktig. De gjorde alt de kunne for at vi skulle trives hos dem. Maten var en opplevelse i seg selv, og vi storkoste oss med deilig mat hver enste dag. Underholdingen var upåklagelig hver eneste dag. En ting er sikkert, jeg ønsker å dra tilbake til Alba Queen!!! Anbefales!!

Dato for oppholdet: mai 2012
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, NOSNoway
Anmeldt 12. juli 2012

Vi kommer akkurat hjem fra en uke på Alba Queen Hotell og har hatt det helt fantastisk. Flott hotell med alle fasiliteter, nydelig mat og drikke, rent og lekkert overalt, fantastisk bra Strand og rikelig med solstoler. Hver dag ble minibaren på rommene fylt opp med vann og brus og alt var selvfølgelig inkludert. Et virkelig supert all inklusive hotell. Anbefaler dette på det varmeste. Butikken med klær på hotellet var faktisk billigere enn det man fikk prutet prisene til på bazarene. Hele familien, 2 voksne, to tenåringer og ei på 9 år benyttet seg av frisøren på hotellet. Han kunne virkelig faget sitt var veldig billig. Shoppingmuligheter var det mer enn nok av og alt av moteriktige "merkevarer" fikk man tak i. Noe masete selgere, men ikke verre enn at det var helt overkommelig.

Vi reiste med Apollo og var veldig fornøyd med dette. Anbefaler Alba Queen Hotell.

Romtips: Vi hadde to dobbeltrom ved siden av hverandre og dette var helt supert for oss som familie. Vi hadde utsikt mot bassengområdet og det var helt topp.
Dato for oppholdet: juli 2012
Takk, Christina A
Anmeldt 25. mai 2012

Flott hotell, med fantastisk beliggenhet. Et bra All Inclusive. Man blir snakket tysk til hele tiden. Servicen er bra på alle punkter bortsett fra resepsjonen. Ved mine henvendelser til resepsjonen var det ikke mye smil. Litt overlegne og mindre hyggelig.Men alle andre avdelinger var bra. Maten er bra, men middagen ble veldig ensformig. De burde ha litt mer tema middager. Eks. japansk, spansk, mexikansk, china ja litt i den stilen. Det ble det samme hver kveld. Anbefaler å ta en titt på Korumar i Kusadasi, de er fantastiske på mat til å være all inclusive.En ny vri hver kveld. Renholdet var fantastisk på dette hotellet.Også aktivitetsteamet gjorde en fanstastisk jobb gjennom hele dagen, og de hadde show hver kveld. Vi kommer nok tilbake til Alba Queen!

Dato for oppholdet: mai 2012
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
Takk, TorillMyr
Anmeldt 14. oktober 2011

Vår familie med to voksne og et barn (10 år) hadde et flott opphold på dette hotellet.
Vi bodde i et superior rom med perfekt utsikt mot bassengområdet og stranden.
Vi var fornøyde med daglig renhold av rommet, bytte av håndklær og egne strandhåndklær. Det var også gratis påfyll av vann og mineralvann i minibaren hver dag.
Vi var godt fornøyd med servicen og utvalget i restaurantene.
Bassengområdet med flere vannsklier var perfekt for vår 10 åring.
Hotellets spaavdeling var ekslusiv, men lå i følge reiseseguiden noe høyere i pris enn andre lokale salonger. Vi benyttet oss av en gratis behandling vi fikk ved ankomst, og var svært fornøyd med den. I tillegg fikk vi omvisning i spaavdelingen.
Vi besøkte også frisørsalongen flere ganger, til en rimelig pris og god service. En ulempe her var at de ansatte hadde dårlige engelsk kunnskaper, og det ble derfor vanskelig å formidle våre ønsker.
Hver kveld var det show på utendørs amfiscene, og hvis været var dårlig ble showene gjennomført innendørs. Det var litt variert kvalitet på showene, men med tanke på at det skal treffe mange forskjellige aldersgrupper var det jevnt over bra. Spesielt fornøyd var vi med danseshowene med profesjonelle dansere.
Vi anbefaler dette hotellet på det varmeste.
Hilsen familie fra Vesterålen.

Dato for oppholdet: oktober 2011
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo