Lol.travel
ZenHotels.com
Hurb
Trip.com
Anmeldt 17. september 2014

Romet var ikkje noko å skryte av.Reint og fint men veldig lite.Vi var to søstre som delte ei veldig smal seng som var veldig hard så det var uråd å sove meir enn 5 timar pr.natt.Hyllene i skapet var ca.8 cm djupe.Hi hi lurte veldig kva vi skulle bruke det til.
Personalet i resepsjonen var veldig lite kundevennlege og arrogante.Trur nok ikkje alle rom var så små men uråd å bytte rom i lavsesongen med halvfullt hotell?
Mat ,strand,beliggenhet og hotellet ellers var heilt topp.

Dato for oppholdet: juni 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 375eva
Anmeldt 14. august 2014 via mobile enheter

Fine rom, grei mat og hyggelige ansatte. Alle måltidene var varierte til en hvis grad. Veldig kjekk avstand til stranden, og fine solsenger. Anbefaler å dra hit hvis dere er på utkikk etter en strandferie med god mat. Anbefaler ikke dette hotellet for småbarnsfamilier, da ikke er så veldig egnet.

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, EUL1
Anmeldt 2. juni 2014

Vi bodde to godt voksne I 1 uke fra 24. til 31. mai. Kjempefornøyd med beliggenheten, maten, renholdet, personalet, ja kort sagt alt stod til høyeste karakter. Anbefaler hotellet på det varmeste. Strandpromenaden er utrolig fin og Evrenseki med handlegate og mange butikker var bare 10 minutters spasertur unna. Badet var veldig lite, og det eneste vi setter et lite minustegn ved.

Dato for oppholdet: mai 2014
Takk, Beat-norwegian
Anmeldt 18. oktober 2012

Dette var ikke noen bra ferieopplevelse. Maten var hverken god eller dårlig, bare kjedelig.
Verandaen var så liten at det bare kunne sitte en der ute.
Teppene i gangene var motbydelig skittne og flekkete.
Personalet var sure og virket å ha fått nok av turister.
Dette skulle Tyrkiareiser ha 17.000,- for en uke !!!!!
Styr unna Tyrkiareiser, når de gir dette hotellet 4+ vet de IKKE hva driver med.
Bassengområdet var bra hadde det ikke vært så utrolig mange russere.

Stranden var veldig fin.

Dato for oppholdet: oktober 2012
Takk, svein arild a
Anmeldt 3. oktober 2012

For en elendig plass. Da vi ankom ble vi møtt av en sur og mutt resepsjonist, måtte vente 20 min. På han som skulle vise vei til rommet, han lå og sov, vi ankom kl 04.00 men de vet jo at det kommer gjester. Så var det rommet da, herregud for et lite rom for 2 personer, verandaen var så liten at vi måtte dele på å sitte der, det er faktisk sant.
Personalet er stort sett uvennlige og det virker som vi er en pest og en plage.
Vi har nå vært her i 2 dager og har bare lyst til å dra herifra.
Maten er dårlig og det er det samme hver dag, brød, gryterett og masse salter og grønnsaker.
Vi betalte 17,000,- for 1 uke. Hadde forventet mye,mye mer en dette.
Vil absolutt IKKE anbefale Tyrkiareiser.
Det er greit at de skal tjene penger, men hva med å ha litt fornøude kunder ??
Første og siste gang med Tyrkiareiser for oss :(

Dato for oppholdet: september 2012