“Julebord på Tvällen ”
Anmeldelse av Vardshuset Tvallen

Vardshuset Tvallen
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Gunnarskog
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Vi har vært her tidligere og vært svært fornøyd. Denne gangen besøke vi Tvällen for å nyte et ekte svensk julebord. I hyggelige omgivelser kunne vi nyte fisk i mange varianter, vilt og varm mat, for ikke å glemme dessert bord, kaker og hjemmelaget konfekt. Dette må oppleves og når man i tillegg kjører gjennom värmlansk vinterlandskap for å komme til Tvällen, har man den perfekte førjulsutflukt.

Takk, dag0709

Anmeldt 15. november 2015

Värdshuset Tvällen ligger i et "høl-i-skauen" en liten times kjøring fra Charlottenberg og norskegrensen.

Interiørmessig ser restauranten ut som en påkostet jaktstue med utstoppede dyr nærmest over alt. Menyen står i stil med interiøret og tilbyr middagsretter fra SEK 230 for billigste fiskerett, til SEK 365 for et helt fat med hjort, bjørnestek og villsvinfilet.Og selvfølgelig er poteter og grønnsaker inkludert i prisene.

Kanskje ikke akkurat hva man kan kalle for gourmetrestaurant, men maten er smakfull og godt tilberedt. Og service og serveringen var det heller intet å utsette på. Altså absolutt verd å besøke.

Vertshuset tilbyr også overnatting (bed & Breakfast) for SEK 300 per person. Men for å være på den sikre siden bør overnatting bestilles på forhånd siden antall utleierom er begrenset til tre..

Dato for besøk: november 2015
1  Takk, Jon R
Anmeldt 29. mai 2019

Anmeldt 11. mars 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: mars 2019
Anmeldt 19. desember 2016

Dato for besøk: desember 2016

Har du vært i Vardshuset Tvallen? Del dine erfaringer!