Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Skulle på topptur til rondeslottet. Ankom i grått vær, starten på turen fra rondvassbu gikk rett opp. Greit nok. Etterhvert blir underlaget bare steiner ikke godt å gå på. Fikk vondt i beina og øynene var stort sett festet på bakken for å forhindre knall og fall. Snudde før noen topp ble nådd. Skuffet over hele Rondane. Dagen etter gikk vi tur på andre siden av rondvassbu og der var underlaget noe helt annet godt å gå på! Terrenget så i utgangspunktet likt ut overalt men det viser seg å inneholde masse flotte overraskelser nydelige fossefall. Gikk fra å være bestemt på at Rondane ikke var noe for meg til å bli nysgjerrig på hvilke flere "skatter" det finnes i terrenget! Turisthytta der hadde nydelig mat og hyggelig personell

Opphold: august 2017
1  Takk, jorunnmyrvold
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet, og godt vertskap. Middagen var imidlertid bare OK. Og til en slik pris kan man spise på restauranter av en helt annen klasse. Tynn suppe og vassen sei er ikke kortreist gourmetmat..

Opphold: juli 2017, reiste med familie
2  Takk, Marius F
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Beliggenheten til hytta er ekstremt bra. Men ønsker likevel å gi litt kritikk, først og fremst prisen. Vi var 3 stk som overnattet på hytta og spiste middag og frokost. Siden det ikke var rom ledige, måtte vi sove i sovesal med 15-20 andre. Dette kostet 2820 NOK. Dessverre må jeg si at middagen var relativt middelmådig, ertesuppe som forrett, svin (relativt smakløst) og restedesserter fra dagen før (forskjellige puddinger som ble delt ut). Jeg synes at Den Norske Turistforening bør skjerpe seg : dere flår de stakkars turistene som vil opp i norsk natur.
Tjen LITT mindre og få flere opp i naturen. Slik det er nå har jo ikke folk råd?!?!

Opphold: juli 2017, reiste med familie
4  Takk, OlavSol
Anmeldt 19. juni 2017 via mobile enheter

Fin sykkel tur frå Rondane høyfjellshotell til Rondvassbu ca 12km. Det var ein roleg og avslappende atmosfære her i fjellheimen i ca 1200 MOH. Her var det talgelys på borda og vi var hjertelig velkomne. Her kjem vi igjen.

Opphold: juni 2017, reiste som et par
Takk, Vidar F
Anmeldt 21. september 2016 via mobile enheter

Har hytte på Mysusæter og dagsturer til Rondvassbu gleder man seg alltid til.
Fint å sykle fra både Spranget og Mysusæter. På Spranget er det sykkelutleie.
På vinteren må skituren fra Mysusæter til Rondvassbu være en av Norges vakreste.

Praktfull beliggenhet ved høye fjell og Rondevatnet. Hyggelige inneområder. God mat. Aktiviteter sommer som vinter. Ypperlig utgangspunkt for toppturer. Mange av toppene er over 2000 meter.

Kommer alltid tilbake.

Opphold: juli 2016, reiste med familie