Gratis avbestilling frem til 16.02.23
Vio.comUSD 89
Agoda.comUSD 270
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt av en hyggelig betjening som sjekket oss inn. Rommet var ganske lite men veldig fint. Badet var ikke hit. Dagens standard men fungerte greit. Sengene var veldig gode og utsikten var super. Et minus er at det var veldig lytt på rommet. Kunne høre naborommet godt. Maten var god. Fin frokost. Lite minus at det ikke var majones men det fikset en veldig hyggelig bergenser for oss begge dagene. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Gigantab2011
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger i nydelige omgivelser. Men hotellet bærer preg av for lite personell, noe som kommer tydelig frem under måltidene. Videre er det dårlig renhold og mangel på renhold i garderobene til svømmebassenget. Spisesalen er også for liten i forhold til antall gjester.

Takk, 134fjell
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 3 stk som hadde opphold som base for oppdagelse i vakre Rondane. Det som overrasket positivt var den eksellente maten og utvalget av utsøkte lokale drikkevarer (øl) og lokale mat tradisjoner i klassiske koselige høyfjellsomgivelser. Veldig stilig peisestue og rommene er store og med gode senger, akkurat som i gode gamle dager. I tillegg overrasket hotellet med flott svømmebasseng og deilig stor og varm badstu. Trakk noe ned at Jacuzzien ikke var helt i orden. Servicen: betjeningen er oppriktig interessert i om du liker maten og er veldig serviceinnstilt! Toppen av service var at de hentet oss fra Spranget, da utslitte ben og en redusert allmen tilstand gjorde at vi slet med å gå ned. Hotellet er delvis oppusset og innbyr til mange varierte aktiviteter rett i nærområdet. Anbefales på det varmeste!

Takk, AxelB275
Rondane Høyfjel... B, Resepsjonssjef på Rondane Høyfjellshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Det var svært hyggelig at dere hadde det så bra hos oss.
Dere er velkommen tilbake når dere måtte ønske.
Det er fortsatt nydelig høstvær her.

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Ankom Rondane Høyfjellshotell torsdag formiddag. Rakk en fin tur til Brudesløret. Hadde 3retters middag inkludert i prisen. Første kveld med fantastisk lett fiskesuppe, meget god reinsdyrfilet og god pannacotta. Dag 2 kom med nysnø på Spranget og godt med vind. Fin tur i fjellet, boblebad og spa behandling. Middagen BLS på gresskarsuppe med meget gode smaker, kyllingfilet med sopp risotto og fantastisk ostefat og eple amadine. Meget godt måltid igjen. Hyggelig betjening og trivelige omgivelser. Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, heidiml2015
Rondane Høyfjel... B, Resepsjonist på Rondane Høyfjellshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2018

Tusentakk for hyggelig tilbakemelding!
Dere er hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Vi var her på tampen av sommersesongen og tenkte det ville bli et rolig hotell som møtte oss. Heldigvis og hurra for hotellet, så var det smell fullt hele helgen. En hotelldirektør som strekker seg langt og lengre enn langt for at alle gjestene skal ha det bra. Problemet var bare at det var en av han og veldig mange av gjestene som ønsket oppmerksomhet. Mye venting, mye nye og usikre servitører. Vi følte hele personalet var nyansatte og dette opplevdes som litt frustrerende.
Bassengområdet var skittent, dusjene så ikke ut. Boblebadet hadde brune riller av skitt. Hotellrommene (jr.suite i vårt tilfelle) var spartansk og 'hjemmesnekret'.
Forholdvis enkel frokostbuffet, pluss for mulighet til å få laget sin egen omelett og nydelig kaffe. Minus for verdens tørreste vafler og baconpostei.
Vi spiste tre retter hver kveld. Rause porsjoner og friske råvarer. Tommel opp. Godt utvalg av øl vin.
Alt i alt et fint opphold. Men totaminntrykket var at jeg har de tatt seg vann over hodet. Det virket ikke som de hadde nok ansatte på jobb til å ta seg av gjester, vaske, pusse opp.. Men på den andre siden er vi jo glad for at de har det travelt. Det betyr at vi har et flott hotell å komme tilbake til ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: august 2018
3  Takk, Bjerkh