Gratis avbestilling frem til 09.02.23
Vio.comUSD 111
ZenHotels.comUSD 224
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Nydelige bygningersom gir assosiasjoner til norske eventyr. Her kan man leie både hytter og rom. Innsjekking gikk greit men utsjekking var utrolig koselig. Meget hyggelig resepsjonist med gode lokalkunnskaper.
Miksing av drinker i baren var de ikke veldig gode på. Drinken var merkelig blandet.
Grei frokost men spisesalen var full. Totalt en god opplevelse i Rondane.

Takk, Wenche J
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt av en hyggelig betjening som sjekket oss inn. Rommet var ganske lite men veldig fint. Badet var ikke hit. Dagens standard men fungerte greit. Sengene var veldig gode og utsikten var super. Et minus er at det var veldig lytt på rommet. Kunne høre naborommet godt. Maten var god. Fin frokost. Lite minus at det ikke var majones men det fikset en veldig hyggelig bergenser for oss begge dagene. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Gigantab2011
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger i nydelige omgivelser. Men hotellet bærer preg av for lite personell, noe som kommer tydelig frem under måltidene. Videre er det dårlig renhold og mangel på renhold i garderobene til svømmebassenget. Spisesalen er også for liten i forhold til antall gjester.

Takk, 134fjell
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 3 stk som hadde opphold som base for oppdagelse i vakre Rondane. Det som overrasket positivt var den eksellente maten og utvalget av utsøkte lokale drikkevarer (øl) og lokale mat tradisjoner i klassiske koselige høyfjellsomgivelser. Veldig stilig peisestue og rommene er store og med gode senger, akkurat som i gode gamle dager. I tillegg overrasket hotellet med flott svømmebasseng og deilig stor og varm badstu. Trakk noe ned at Jacuzzien ikke var helt i orden. Servicen: betjeningen er oppriktig interessert i om du liker maten og er veldig serviceinnstilt! Toppen av service var at de hentet oss fra Spranget, da utslitte ben og en redusert allmen tilstand gjorde at vi slet med å gå ned. Hotellet er delvis oppusset og innbyr til mange varierte aktiviteter rett i nærområdet. Anbefales på det varmeste!

Takk, AxelB275
Rondane Høyfjel... B, Resepsjonssjef på Rondane Høyfjellshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Det var svært hyggelig at dere hadde det så bra hos oss.
Dere er velkommen tilbake når dere måtte ønske.
Det er fortsatt nydelig høstvær her.

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Ankom Rondane Høyfjellshotell torsdag formiddag. Rakk en fin tur til Brudesløret. Hadde 3retters middag inkludert i prisen. Første kveld med fantastisk lett fiskesuppe, meget god reinsdyrfilet og god pannacotta. Dag 2 kom med nysnø på Spranget og godt med vind. Fin tur i fjellet, boblebad og spa behandling. Middagen BLS på gresskarsuppe med meget gode smaker, kyllingfilet med sopp risotto og fantastisk ostefat og eple amadine. Meget godt måltid igjen. Hyggelig betjening og trivelige omgivelser. Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, heidiml2015
Rondane Høyfjel... B, Resepsjonist på Rondane Høyfjellshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2018

Tusentakk for hyggelig tilbakemelding!
Dere er hjertelig velkommen tilbake.