Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 10. juli 2020

Grusomt, det var rett og slett fælt. For det første har de ikke heis! Og rommene var skitne og de så ut som et rom fra 80 tallet. I tillegg var nettsiden deres ikke informativ og malingen på vindus karmene var borte noen plasser og de var super skittene!

1  Takk, 889elinh
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Steinharde senger og trekkfullt rom. Dyre penger for et knøtt lite, trasig og gammelt rom.

Vi hadde tatt kontakt med hotellet på forhånd for å avklare om det var handicapvennlig, men det var det ikke i det hele tatt.

God service da de faktisk åpnet heisen for oss, trass i Corinareglement.

Takk, 123MBH
Anmeldt 24. februar 2020

Vi hadde en fantastisk opplevelse for hele familien. Beliggenheten er ypperlig, med flotte fjell og gode skiløyper i familievennlig terreng. Den beste opplevelsen var like vel den flotte, personlige servicen vi opplevde. Maten holdt også høy klasse og bassenget fungerte fint etter skiturene. i det hele tatt en veldig fin opplevelse.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, chris2pheroyen
Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger høyt over Otta sentrum i Gudbrandsdalen med utsikt mot Rondane . Et noe slitt og eldre sted ,som nok bærer preg av at det ikke er nok midler til oppussing .. vårt " dobbeltrom" var lite ,men funksjonelt ...sengene gode og sove i . Badet var for lite ,og vannet fra dusj rant ut mot wc uten at det stoppet mot noe ..kunne vært renere . Resepsjon og spiseplass ok ,men savnet litt bedre lys ...ble heller ikke skiftet telys når de brant ut .. de ansatte gjorde så godt de kunne og hadde laange vakter ..
Middagen var nydelig, lunch kun ved bestilling av smørbrød ...frokost rikholdig , men varm mat var kald ...
Naturen er nydelig og det finnes mye historie der ..mine er opptatt av foto , og fikk mange flotte bilder .men dårlig vær og tåke gjorde sikten kort ..høsten vil være flott der oppe

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, IdunK6
Anmeldt 28. oktober 2019

Veldig serviceinnstilt personale. Tradisjonelt fjellhotell med ypperlige turmuligheter rett uten døren.Gode madrasser i sengene. Flott basseng, boblebad, sauna. Spa og var en positiv opplevelse med kompetant massør. Følte seg ivaretatt og velkommen som gjest. God frokost og nydelig middager selv om utvalget ikke var så mange retter.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, ToneH297