Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke st√łttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi st√łtter f√łlgende nettlesere:
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Prisene leveres av partnerne v√•re og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne v√•re. Bes√łk partnerne v√•re for mer informasjon.
Hvordan betalinger til oss p√•virker rekkef√łlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
36‚Äď41 av 210 anmeldelser
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet fremst√•r som m√łkkete og ustelt. Hybelkaniner flyr rundt blandet med h√•r og sand, b√•de i trapper og ganger- over flere dager. Lysp√¶rer i taket er ikke byttet, og heller erstattet med ekstra st√•lamper i trappeoppgangene.

Resturanten er stusselig og sparsommelig innredet, minner om leirskole-spisesal. Maten var veldig bra- men omgivelsene trekker matopplevelsen ned.

På hjemmesiden er det informasjon om at el biler lader gratis på hotellet, men ingen av uttakene fungerer og personalet på stedet sier at det er ustabilt og virker noen ganger. Dette burde det vært opplyst om på hjemmesiden slik at man ikke belager seg på lademulighet på stedet.

1  Takk, idab305
Anmeldt 10. juli 2020

Vi kommer til et rom med skitne gulv, vasken er √łdelagt og lekker, og f√•r til svar at vi f√•r jo vann, s√• det er ingenting √• gj√łre med det. Dyrt hotell med d√•rlig standar. Vi ville spille biljard med barna, knekte k√łller og ikke kuler nok..

1  Takk, Magnhild-Hovet
Anmeldt 10. juli 2020

Grusomt, det var rett og slett f√¶lt. For det f√łrste har de ikke heis! Og rommene var skitne og de s√• ut som et rom fra 80 tallet. I tillegg var nettsiden deres ikke informativ og malingen p√• vindus karmene var borte noen plasser og de var super skittene!

1  Takk, 889elinh
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Steinharde senger og trekkfullt rom. Dyre penger for et kn√łtt lite, trasig og gammelt rom.

Vi hadde tatt kontakt med hotellet på forhånd for å avklare om det var handicapvennlig, men det var det ikke i det hele tatt.

God service da de faktisk åpnet heisen for oss, trass i Corinareglement.

Takk, 123MBH
Anmeldt 24. februar 2020

Vi hadde en fantastisk opplevelse for hele familien. Beliggenheten er ypperlig, med flotte fjell og gode skil√łyper i familievennlig terreng. Den beste opplevelsen var like vel den flotte, personlige servicen vi opplevde. Maten holdt ogs√• h√ły klasse og bassenget fungerte fint etter skiturene. i det hele tatt en veldig fin opplevelse.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, chris2pheroyen