Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Bestill nÄ! Dette hotellet er snart utsolgt.
LĂ„s den laveste prisen fra disse nettstedene
Agoda.comUSD 245
TripadvisorUSD 187
StayForLong
Priceline
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
41–46 av 218 anmeldelser
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet fremstÄr som mÞkkete og ustelt. Hybelkaniner flyr rundt blandet med hÄr og sand, bÄde i trapper og ganger- over flere dager. LyspÊrer i taket er ikke byttet, og heller erstattet med ekstra stÄlamper i trappeoppgangene.

Resturanten er stusselig og sparsommelig innredet, minner om leirskole-spisesal. Maten var veldig bra- men omgivelsene trekker matopplevelsen ned.

PÄ hjemmesiden er det informasjon om at el biler lader gratis pÄ hotellet, men ingen av uttakene fungerer og personalet pÄ stedet sier at det er ustabilt og virker noen ganger. Dette burde det vÊrt opplyst om pÄ hjemmesiden slik at man ikke belager seg pÄ lademulighet pÄ stedet.

2  Takk, idab305
Anmeldt 10. juli 2020

Vi kommer til et rom med skitne gulv, vasken er Þdelagt og lekker, og fÄr til svar at vi fÄr jo vann, sÄ det er ingenting Ä gjÞre med det. Dyrt hotell med dÄrlig standar. Vi ville spille biljard med barna, knekte kÞller og ikke kuler nok..

1  Takk, Magnhild-Hovet
Anmeldt 10. juli 2020

Grusomt, det var rett og slett fÊlt. For det fÞrste har de ikke heis! Og rommene var skitne og de sÄ ut som et rom fra 80 tallet. I tillegg var nettsiden deres ikke informativ og malingen pÄ vindus karmene var borte noen plasser og de var super skittene!

1  Takk, 889elinh
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Steinharde senger og trekkfullt rom. Dyre penger for et knĂžtt lite, trasig og gammelt rom.

Vi hadde tatt kontakt med hotellet pÄ forhÄnd for Ä avklare om det var handicapvennlig, men det var det ikke i det hele tatt.

God service da de faktisk Ă„pnet heisen for oss, trass i Corinareglement.

Takk, 123MBH
Anmeldt 24. februar 2020

Vi hadde en fantastisk opplevelse for hele familien. Beliggenheten er ypperlig, med flotte fjell og gode skilÞyper i familievennlig terreng. Den beste opplevelsen var like vel den flotte, personlige servicen vi opplevde. Maten holdt ogsÄ hÞy klasse og bassenget fungerte fint etter skiturene. i det hele tatt en veldig fin opplevelse.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, chris2pheroyen