Booking.comUSD 162
eDreamsUSD 162
CheapTicketsUSD 148
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss og planlagt norgesferie nøye. Er fryktelig skuffet, kom til et vi trodde var top notch spa hotell, og fikk det tristeste, mest begredelige rom vi IKKE hadde bestilt med 2 stusselige enkeltsenger i tre og thats i. Nora i resepsjonen gjorde sitt beste, kred til Nora, men dette er det værste hotellrom jeg har sett.. Takk for ødelagt ferie vi dro videre!

2  Takk, Bår D
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet fremstår som møkkete og ustelt. Hybelkaniner flyr rundt blandet med hår og sand, både i trapper og ganger- over flere dager. Lyspærer i taket er ikke byttet, og heller erstattet med ekstra stålamper i trappeoppgangene.

Resturanten er stusselig og sparsommelig innredet, minner om leirskole-spisesal. Maten var veldig bra- men omgivelsene trekker matopplevelsen ned.

På hjemmesiden er det informasjon om at el biler lader gratis på hotellet, men ingen av uttakene fungerer og personalet på stedet sier at det er ustabilt og virker noen ganger. Dette burde det vært opplyst om på hjemmesiden slik at man ikke belager seg på lademulighet på stedet.

1  Takk, idab305
Anmeldt 10. juli 2020

Vi kommer til et rom med skitne gulv, vasken er ødelagt og lekker, og får til svar at vi får jo vann, så det er ingenting å gjøre med det. Dyrt hotell med dårlig standar. Vi ville spille biljard med barna, knekte køller og ikke kuler nok..

1  Takk, Magnhild-Hovet
Anmeldt 10. juli 2020

Grusomt, det var rett og slett fælt. For det første har de ikke heis! Og rommene var skitne og de så ut som et rom fra 80 tallet. I tillegg var nettsiden deres ikke informativ og malingen på vindus karmene var borte noen plasser og de var super skittene!

1  Takk, 889elinh
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Steinharde senger og trekkfullt rom. Dyre penger for et knøtt lite, trasig og gammelt rom.

Vi hadde tatt kontakt med hotellet på forhånd for å avklare om det var handicapvennlig, men det var det ikke i det hele tatt.

God service da de faktisk åpnet heisen for oss, trass i Corinareglement.

Takk, 123MBH