Booking.comUSD 154
FindHotelUSD 153
Trip.comUSD 164
Agoda.comUSD 236
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Gammelt slitt hotell.Tett sluk på bad-møkkete gamle slitte møbler-dårlig luft og elendig rengjøring-dør lukkes med et hardt smell-ikke heistilgang-gamle rom -dusj defekt-trenger full oppussing-dette skulle være et + rom.Dro hjem!

2  Takk, Stein Waastad O
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Dere hotellet har god middag, fine naturomgivelser, et badebasseng og ellers ikke så mye å skryte av.

Informasjonsmelding er hotellet helt elendig. Da jeg booket fikk jeg ikke beskjed om innsjekkingstid, og det var ingen som svarte på telefon i dagene før vi kom dit. Da vi kom var resepsjonen ubemannet, og den «døgnåpne vakttelefonen» var det ingen som svarte på. Etter fem minutter med plinging på klokka kom to servitører som kunne gi meg noe informasjon.

Mens vi ventet på innsjekk fikk vi bruke bassenget - garderobene har definitivt sett sine bedre dager. Minnet om gymgarderobe på skolen på 90-tallet. Ingen skap, bare benk og krok. Pluss for basseng.

Vi bestilte noen overprisede kaffe og varm sjokolade - kaffe fra kaffemaskin ala kontorjobb og den varme sjokoladen var pose fra Toro utblandet med varmt vann.

Middagen var et høydepunkt - overraskende god mat og hyggelig betjening.

Utover dette er hotellet nedslitt. Dører, trapper, vegger, panelovner og lamper - alt ser slitt og ut som om det snart blir ødelagt eller at det har blitt reparert noen ganger.

Hotellet trenger store investeringer for oppussing, og trenger mer profesjonell drift. Kanskje er bedre nettside? Noen som svarer på telefonen og noen som er i resepsjonen?

Takk, kristianaak
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat i restauranten Økonomirommet var svæt lite og trangt. Vi valgte det billigste alternativet Flott utgangspunkt for turer i Rondane Jeg kan trygt anbefale hotellet for de som vil gå dagsturer i Rondane Men jeg anbefaler ey bedre rom ennvi hadde

Takk, 18johnnys
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom til verdens fineste plass. Og vi fikk det fineste rom, nr 301. Helt fantastisk utsikt med egen balkong. Servicen var super. Maten var nydelig og fellesarealene flotte! Etter å ha lest mange negative anmeldelser om hotellet, synes jeg virkelig skammelig at noen kan klage på dette! Her har vi vært to netter og har allerede bestemt at vi vil og skal tilbake! Om man liker natur og fjell må dette være paradis med slike omgivelser rett utenfor døra!
Takk for oss

Takk, P2262RHlindar
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Så stort potensialet uten å innfri!

En helt fantastisk beliggenhet. Fjellene ruver i det fjernet, sauene beiter, solen skinner, men det stopper der. Leiligheten var ikke klar før 2 timer etter oppsatt tid uten beklagelse, og leiligheten trengs en oppgradering. Uteområdet kunne bugnet av liv, men her måtte man selv oppsøke resepsjonen for å få servering. Restauranten var preget av sesongarbeidere med lite erfaring med servicebransjen, både glemt og treg bestilling og kjedelig mat…
Dette stedet kommer til å surre og gå pga den flotte beliggenheten og turområder som venter, men det kunne ha gitt gjestene et uforglemmelig opphold med noen justeringer.

Takk, Marianne P