Expedia.comUSD 155
1924 av 215 anmeldelser
Anmeldt 31. juli 2021

Slitt rom. Vonde senger.
95 kr for matpakkepapir!
"Spa-hotell"uten spa. Bassenget var kaldt. Spa-behandleren (kun 1!) var syk.
Ingen svar på telefon. Ringte i 2 dager.
Fikk svar på e-post etter 4 dager (v innsjekk).

God mat var det eneste som var positivt.

Takk, julihallaien
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig service i forkant og under oppholdet. Umulig å nå frem på e-post og telefon. Dette resultere i bl.a. i at vi måtte spise frokost senere enn forventet. Personalet var ikke særlig imøtekommende ved innsjekking og ved frokosten. Frokosten var helt greit, men bassenget var iskaldt.

Takk, sebastian_weinholdt
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Gammelt slitt hotell.Tett sluk på bad-møkkete gamle slitte møbler-dårlig luft og elendig rengjøring-dør lukkes med et hardt smell-ikke heistilgang-gamle rom -dusj defekt-trenger full oppussing-dette skulle være et + rom.Dro hjem!

2  Takk, Stein Waastad O
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Dere hotellet har god middag, fine naturomgivelser, et badebasseng og ellers ikke så mye å skryte av.

Informasjonsmelding er hotellet helt elendig. Da jeg booket fikk jeg ikke beskjed om innsjekkingstid, og det var ingen som svarte på telefon i dagene før vi kom dit. Da vi kom var resepsjonen ubemannet, og den «døgnåpne vakttelefonen» var det ingen som svarte på. Etter fem minutter med plinging på klokka kom to servitører som kunne gi meg noe informasjon.

Mens vi ventet på innsjekk fikk vi bruke bassenget - garderobene har definitivt sett sine bedre dager. Minnet om gymgarderobe på skolen på 90-tallet. Ingen skap, bare benk og krok. Pluss for basseng.

Vi bestilte noen overprisede kaffe og varm sjokolade - kaffe fra kaffemaskin ala kontorjobb og den varme sjokoladen var pose fra Toro utblandet med varmt vann.

Middagen var et høydepunkt - overraskende god mat og hyggelig betjening.

Utover dette er hotellet nedslitt. Dører, trapper, vegger, panelovner og lamper - alt ser slitt og ut som om det snart blir ødelagt eller at det har blitt reparert noen ganger.

Hotellet trenger store investeringer for oppussing, og trenger mer profesjonell drift. Kanskje er bedre nettside? Noen som svarer på telefonen og noen som er i resepsjonen?

Takk, kristianaak
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat i restauranten Økonomirommet var svæt lite og trangt. Vi valgte det billigste alternativet Flott utgangspunkt for turer i Rondane Jeg kan trygt anbefale hotellet for de som vil gå dagsturer i Rondane Men jeg anbefaler ey bedre rom ennvi hadde

Takk, 18johnnys