Gratis avbestilling frem til 25.08.22

Pluss
- plassering
- god middag
- god seng
- de fleste hyggelige av de som jobbet der

Minus
- ingen mulighet for lading av el-bil
- dører (til rom og gang) som smeller veldig (høres veldig godt på rommene). Noe som virkelig burde være veldig lett å fikse!?
- Slitent hotell, kunne trengt en oppussing
- virket som litt ‘ungt’ bemannet, og få på jobb så litt ventetid til tider. Noen kunne trengt smilekurs :)
- Litt dårlig på smittevern. Kunne hatt litt annet opplegg på frokostbuffet - klyngete og tett av folk uten masker og ‘alle tar på alt’

Takk, Undheims
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

God beliggenhet og mange turstier. Frokostbuffeten var variert, og middagen veldig bra. De ansatte er veldig imøtekommende og hyggelige, til tross for at er for få og dermed har mye å gjøre. Sengene var veldig gode og komfortable. Men det er dessverre flere ting som trakk ned.

Det var bare én i resepsjonen til enhver tid, som også betjente baren. Dette førte til at vi måtte lenge på innsjekking. Badet var i svært dårlig stand og var ikke flislagt slik vi fikk inntrykk av gjennom bildene på nettsiden. Det manglet garderobeskap, som var meget upraktisk på et lite rom. De vasket ikke rommet under oppholdet, noe de begrunnet med smittevernhensyn. De tømte ikke en gang søpla, og skiftet ikke håndklær. Vi måtte dessuten be om ekstra dorull som vi måtte hente selv. Det var ingen i resepsjonen, og vi forsøkte å ringe på bjella. Den eneste som stod i resepsjonen og baren var for ung til å servere alkohol. Vi måtte vente lenge på øl siden han måtte hente en eldre ansatt. Heisen var ute av drift grunnet korona, noe som var uheldig da vi hadde tung bagasje som skulle opp øverste etasje. De reklamerte med spa og massasjemeny fremme, men massøren var visst sykemeldt på ubestemt tid (da vi skulle bestille time). Dørene smelte veldig høyt, og det var derfor vanskelig å sove. Vi ble vekket tidlig om morgenen, siden mange skulle opp tidlig til frokost. Det var veldig lytt mellom rommene, vi hørte f.eks at folk var på toalett/dusja på naborommene. Vi hørte dessuten at paret på naborommet hadde det ekstra hyggelig. Bordene ble sjeldent rengjort (de skrev at de rengjorde bord og stoler hyppig), men det var ølmerker og brødsmuler på bordene. Også uteområdet ble ikke rengjort, og askebegerene ble ikke tømt. Den ene resepsjonisten kunne ingenting om området og turstier i nærheten, noe man forventer når dette er et turområde/utfartssted med mange tilknyttede stier. I restauranten var det som sagt god mat, men vi ble ikke spurt om hvordan vi ville ha biffen stekt. Endte opp med blodig biff. Under frokosten fylte personalet ikke på med bestikk, og melka var tom, noe man forventer på en frokost.

Alt i alt er vi ganske skuffet, og vi håper hotellet tar anmeldelsene til etterretning.

Takk, corneliaah
Anmeldt 31. juli 2021

Slitt rom. Vonde senger.
95 kr for matpakkepapir!
"Spa-hotell"uten spa. Bassenget var kaldt. Spa-behandleren (kun 1!) var syk.
Ingen svar på telefon. Ringte i 2 dager.
Fikk svar på e-post etter 4 dager (v innsjekk).

God mat var det eneste som var positivt.

Takk, julihallaien
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig service i forkant og under oppholdet. Umulig å nå frem på e-post og telefon. Dette resultere i bl.a. i at vi måtte spise frokost senere enn forventet. Personalet var ikke særlig imøtekommende ved innsjekking og ved frokosten. Frokosten var helt greit, men bassenget var iskaldt.

Takk, sebastian_weinholdt
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Gammelt slitt hotell.Tett sluk på bad-møkkete gamle slitte møbler-dårlig luft og elendig rengjøring-dør lukkes med et hardt smell-ikke heistilgang-gamle rom -dusj defekt-trenger full oppussing-dette skulle være et + rom.Dro hjem!

2  Takk, Stein Waastad O