Priceline
ZenHotels.com
Trip.com
Anmeldt 24. august 2021

Dette oppfyller ikke verken forventninger eller noe annet verken på jobbreise eller familietur. Badet på rommet var så gammel og slitt at man føler man går rett tilbake til 70-tallet. De stakkar unge menneskene som jobber der har altfor mange oppgaver på altfor få folk, og går der fra morgen til kveld, både tydelig utslitt og med manglende opplæring i jobben sin. På inngangsdøra står det skilt om at de er et kulinarisk sted, men ingenting av maten man får servert tyder på at det kan stemme! Skuffende på alle områder rett og slett. Trist for et hotell i fantastiske omgivelser!!

1  Takk, Karina M
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Store deler av hotellet er nedslitt, og det er lite koselig både inne og ute.
Varmen på rommet var helt avslått da jeg ankom, og rommet var derfor iskaldt. Badet var gammet og det var mugg i dusjen, både på veggen og på dusjforhenget. Jeg hadde rom i 3.etasje, der stiller jeg spørsmål til instalasjon og elektrisitet, da ledninger bare hang og slang.
Det var få ansatte på hotellet, og det oppleveds som at de som var der manglet opplæring - dårlig struktur og organsiering. Observerte også at de få ansatte hadde lange arbeidsdager.
Maten var heller ikke noe å skryte av.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, marit1993
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Skuffende plass
Ansatte burde fått et par kurs i behandling av gjester. Det så ikke ut som de hadde lyst til å betjene kundene. Han i resepsjonen var bare frekk og ufordragelig.Har aldri vært med på lignende, og her betaler man dyrt for ingenting. Vi skulle få et nyoppusset rom, men det var ikke mye som var nyoppusset der. Gamle møbler og gamle senger. Badet var så lite at det var nesten ikke plass til en person. Sluken i dusjen stod høyere en resten av gulvet, så vannet rant ut på gulvet istedenfor i sluken.
Bassengområdet var trist og møkkete, vannet var vel 20 grader og det var 1 lys som fungert i taket. Ikke akkurat koselig å slappe av der.
Maten var helt grei. Men når du får servitører som er mer opptatt av å sjekke telefonen så blir det bare trist. Vi fikk aldri spørsmål om vi likte maten og heller ikke om vi skulle ha mer å drikke. Vi fikk bare servert regningen når vi var ferdig med å spise. Var flere i følge som ville ha dessert, men det spurte de aldri om vi ville ha.

Når vi sjekket ut så stod det en hel del på vårt rom som ikke vi hadde bestilt.

Her ser det ut til at eierene(som ikke er til stede) må ta en utdannelse i det meste for å kunne drive et hotell

At Rondane høyfjellshotell kan gå ut og si at de er kjæresthotell nr.1 er en skam og regelrett løgn.

Min anbefaling blir å styre unna og reis en annen plass. Her var det bare trist

Romtips: Ikke kom her
3  Takk, W9024KDchristopherf
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Anbefales ikke. Dette hotellet er tydelig underbemannet, overpriset, utdatert og kan ikke klassifiseres som ett spahotell. Var her med kjæresten, og venner. Fikk tildelt ett uvasket rom med blodflekker. Ble tildelt ett nytt rom med tett sluk i dusjen. Resepsjonen prøvde å skylde på oss siden vi sjekket inn en time før innsjekk. Ingen beklagelse, og måtte selv be om kompensasjon. Mitt inntrykk er at hotellet lever sitt eget liv uten ledelse tilstede. Bassenget var skittent, med mørkt belegg av møkk. Var mye tull med regningen når vi sjekket ut, fikk tildelt mat vi ikke hadde spist. Kunne skrevet mye mer. Hotellets ledelse burde ta tak i problemene med tilstedeværelse og utnytte potensialet som ligger der.

Romtips: Ikke gå her.
3  Takk, ArneGarborg
Anmeldt 12. august 2021

Deler av hotellet er veldig slitt, spesielt badet var utrolig trist, som et gammelt vandrarhem el l. Korridorene: klart deprimerende også området rundt pool / spaomtråde, der det luktet veldig sterkt klor. Bowlingrom like trist. Hyggelig peiesestue og ok foajé. OK men dyr mat.

2  Takk, Divertimen2