“Rask middag på flyplassen”
Anmeldelse av Monstro

Monstro
Vurdert som nr. 3 av 3 Smått og godt i Arlandastad
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Vi har lite å klage over på en familiemiddag her. Maten kom raskt, så delikat ut, og smakte veldig bra, til fastfood å være.
Trekk for at vi ikke fikk bruke våre svenske kontanter...

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Travelglenn-oe
Ulrika B, Restaurangansvarig på Monstro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Hej! Tack för ditt fina omdöme och vad roligt att ni var så nöjda med ert besök!

Ni är varmt välkomna åter!

Bästa hälsningar

Ulrika Björkegren
Restaurangansvarig
Monstro

Anmeldt 17. januar 2018 via mobile enheter

Mange ledige bord på Monstro og ikke uten grunn skulle det vise seg. Svak service og en blytrist burger senere kunne vi bare slå fast at nesen ble like lang som Pinocchios, og som kanskje mange husker hadde heller ikke dukkegutten noen hyggelige minner fra sitt møte med Monstro

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, per b
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Denne restauranten ligger på Arlanda flyplass. Maten smakte greit. Men porsjonen var i minste laget i forhold til prisen en betalte. Lokalet var greit.

Dato for besøk: august 2017
Takk, _travelmanontripadv
Anmeldt 20. juli 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 26. desember 2021

Dato for besøk: desember 2021

Reisende som så på Monstro, så også på

Arlandastad, Sigtuna Municipality

Har du vært i Monstro? Del dine erfaringer!