Anmeldt 6. juni 2018

• Opphold: juni 2018, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
RadissonBluArlandia, Kundansvarig på Radisson Blu SkyCity Hotel, Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2018

Anmeldt 19. mars 2018

• Opphold: mars 2018, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
RadissonBluArlandia, Guest Service Agent på Radisson Blu SkyCity Hotel, Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2018

Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

Kom med et sent fly til ARN og skulle ha et tidlig møte i Stockholm. Kunne bare gå til hotellet, fikk oppgradering til businessrom og frokost på kjøpet ...
Stort fint rom og en deilig seng. Støydempingen var bra og jeg hørte ikke flyene selv om hotellet ligger i terminalbygget.

Opphold: august 2017, reiste alene
Takk, Eddie_S57
RadissonBluSkyCity, Guest Service Agent på Radisson Blu SkyCity Hotel, Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2017

Hej Eddie_S57! Tack för att du tagit dig tiden att kommentera din vistelse hos oss och tack för dina fina kommentarer. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Elin Ahlmark, Guest Service Agent.

Anmeldt 21. juni 2017

God service fra vi kom til vi reiste igjen, blide og imøtekommende ansatte på hotellet.
Stille og avslappende hotell.
Ok frokost.
Kjempefordel med sen utsjekk.
Anbefales for deg som er på farten, eller vil spare tid på reisen!

• Opphold: juni 2017, reiste som et par
Takk, tanjas242
RadissonBluSkyCity, Guest Service Agent på Radisson Blu SkyCity Hotel, Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2017

Hej Tajnas242! Tack för att du tagit dig tiden att kommentera din vistelse på Radisson Blu Skycity Hotel. Det är glädjande att höra att du trivdes bra hos oss och jag hoppas att vi snart får välkomna dig tillbaka igen! Med vänliga hälsningar, Elin Ahlmark, Guest Service Agent.

Anmeldt 31. mai 2017 via mobile enheter

Super beliggenhet. Helt OK rom med OK senger. Hotellet ligger jo på Arlanda flyplass og mere sentralt kan det ikke bli når man skal reise videre. God middag og god frokost fra kl 04.30. Vil absolutt bruke det igjen.

Opphold: mai 2017, reiste alene
Takk, Stig-Roger Kech... E
RadissonBluSkyCity, Guest Service Agent på Radisson Blu SkyCity Hotel, Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2017

Hej Stig-Roger Kech... E! Tack för att du bott på Radisson Blu Skycity Hotel och tack för det fina betyget du gett oss. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Elin Ahlmark, Guest Service Agent.