EINAR INGE L
Haugesund, Norge
1,0 av 5 boblerAnmeldt 6. nov. 2018
Dato for oppholdet: oktober 2018
Romtips: styr unna, velg ett annet hotell
3,0 av 5 boblerSted
1,0 av 5 boblerService
2,0 av 5 boblerSovekvalitet
RadissonBluArlandia, Front Office ManagerRadisson Blu Airport Terminal Hotel, Stockholm-Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. nov. 2018
Hej Einar Inge,

Precis som jag redan tidigare har informerat dig i ett mail så är det väldigt beklagligt att ni ej trivdes bra hos oss.

Däremot vill jag vara mycket noga med att betona att vi ej serverar bröd som inte är färskt och att vi har väldigt hög kvalitet på samtliga av våra produkter.

Erbjudandet kvarstår om att ni gärna får kontakta mig när ni har vägarna förbi Arlanda igen så att jag personligen kan få se till att få överträffa era förväntningar.

Med bästa hälsningar och varmt välkommen åter, Einar Inge!

Steffen Sander
1.2 km fra Radisson Blu Airport Terminal Hotel, Stockholm-Arlanda Airport
Se flere hoteller i Arlandastad
1924 av 2 221 anmeldelser
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Bruker ofte dette hotellet om vi har en tidlig avgang neste morgen, i stedet for å måtte reise tidlig fra byen Stockholm.
Rommene er svært romslige, fint stelt og har brede gode senger.

Frokosten er upåklagelig.
Enjoy!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, RAF_Roger
RadissonBluArlandia, Front Desk Agent på Radisson Blu Airport Terminal Hotel, Stockholm-Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Hej Roger,

Tack så mycket för att du har varit gäst hos oss och för att du har tagit dig tid att ge oss ditt omdömme.
Vi blir mycket glada att se att du trivs så bra hos oss.

Med vänlig hälsning och varmt välkommen åter,
Camilla
Front Desk Agent

Anmeldt 6. juni 2018

Dato for oppholdet: juni 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
RadissonBluArlandia, Kundansvarig på Radisson Blu Airport Terminal Hotel, Stockholm-Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2018

Anmeldt 19. mars 2018

Dato for oppholdet: mars 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
RadissonBluArlandia, Guest Service Agent på Radisson Blu Airport Terminal Hotel, Stockholm-Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2018

Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

Kom med et sent fly til ARN og skulle ha et tidlig møte i Stockholm. Kunne bare gå til hotellet, fikk oppgradering til businessrom og frokost på kjøpet ...
Stort fint rom og en deilig seng. Støydempingen var bra og jeg hørte ikke flyene selv om hotellet ligger i terminalbygget.

Dato for oppholdet: august 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, Eddie_S57
RadissonBluSkyCity, Guest Service Agent på Radisson Blu Airport Terminal Hotel, Stockholm-Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2017

Hej Eddie_S57! Tack för att du tagit dig tiden att kommentera din vistelse hos oss och tack för dina fina kommentarer. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Elin Ahlmark, Guest Service Agent.

Anmeldt 21. juni 2017

God service fra vi kom til vi reiste igjen, blide og imøtekommende ansatte på hotellet.
Stille og avslappende hotell.
Ok frokost.
Kjempefordel med sen utsjekk.
Anbefales for deg som er på farten, eller vil spare tid på reisen!

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, tanjas242
RadissonBluSkyCity, Guest Service Agent på Radisson Blu Airport Terminal Hotel, Stockholm-Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2017

Hej Tajnas242! Tack för att du tagit dig tiden att kommentera din vistelse på Radisson Blu Skycity Hotel. Det är glädjande att höra att du trivdes bra hos oss och jag hoppas att vi snart får välkomna dig tillbaka igen! Med vänliga hälsningar, Elin Ahlmark, Guest Service Agent.