eDreams
Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Travelocity
ZenHotels.comUSD 146
Anmeldt 6. november 2018

Vi hadde overnattet en gang tidligere her, så vi valgte det denne gang og. Sist vi overnattet her var det helt ok, bortsett fra frokosten den var ok -.
Denne gang var det meste HELT ELENDIG Toppet seg da de serverer gammelt brødvarer til frokost samt at eggerøren som var der så ut som den hadde stått der i noen "år. (vi var der da frokosten startet, så den burde ha sett innbydende ut) dårlig påleggsutvalg. Dersom det skal brukes gamle brødvarer til frokost så bør dere opplyse om det. FROKOST ER GJERNE DET VIKTIGSTE MÅLTIDET PÅ DAGEN, vi gikk innom en kiosk på vei til flyet. Folk som vi snakket med på turen og som hadde bodd på Clarion hadde bare positive opplevelser, så valget er vel hel klart neste gang vi flyr fra Arlanda.

Romtips: styr unna, velg ett annet hotell
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, EINAR INGE L
RadissonBluArlandia, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Terminal Hotel, Stockholm-Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hej Einar Inge,

Precis som jag redan tidigare har informerat dig i ett mail så är det väldigt beklagligt att ni ej trivdes bra hos oss.

Däremot vill jag vara mycket noga med att betona att vi ej serverar bröd som inte är färskt och att vi har väldigt hög kvalitet på samtliga av våra produkter.

Erbjudandet kvarstår om att ni gärna får kontakta mig när ni har vägarna förbi Arlanda igen så att jag personligen kan få se till att få överträffa era förväntningar.

Med bästa hälsningar och varmt välkommen åter, Einar Inge!

Steffen Sander
Front Office & Cluster Reservation Manager
Radisson Blu Arlandia & Radisson Blu Sky City Hotel
steffen.sander@radissonblu.com

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Bruker ofte dette hotellet om vi har en tidlig avgang neste morgen, i stedet for å måtte reise tidlig fra byen Stockholm.
Rommene er svært romslige, fint stelt og har brede gode senger.

Frokosten er upåklagelig.
Enjoy!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, RAF_Roger
RadissonBluArlandia, Front Desk Agent på Radisson Blu Airport Terminal Hotel, Stockholm-Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Hej Roger,

Tack så mycket för att du har varit gäst hos oss och för att du har tagit dig tid att ge oss ditt omdömme.
Vi blir mycket glada att se att du trivs så bra hos oss.

Med vänlig hälsning och varmt välkommen åter,
Camilla
Front Desk Agent

Anmeldt 6. juni 2018

Dato for oppholdet: juni 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
RadissonBluArlandia, Kundansvarig på Radisson Blu Airport Terminal Hotel, Stockholm-Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2018

Anmeldt 19. mars 2018

Dato for oppholdet: mars 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
RadissonBluArlandia, Guest Service Agent på Radisson Blu Airport Terminal Hotel, Stockholm-Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2018

Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

Kom med et sent fly til ARN og skulle ha et tidlig møte i Stockholm. Kunne bare gå til hotellet, fikk oppgradering til businessrom og frokost på kjøpet ...
Stort fint rom og en deilig seng. Støydempingen var bra og jeg hørte ikke flyene selv om hotellet ligger i terminalbygget.

Dato for oppholdet: august 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, Eddie_S57
RadissonBluSkyCity, Guest Service Agent på Radisson Blu Airport Terminal Hotel, Stockholm-Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2017

Hej Eddie_S57! Tack för att du tagit dig tiden att kommentera din vistelse hos oss och tack för dina fina kommentarer. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Elin Ahlmark, Guest Service Agent.