Anmeldt 10. oktober 2017 via mobile enheter

Vi i det norske luftforsvaret har benyttet dette hotellet i årevis. Vi har trivdes godt og satt stor pris på å kunne møtes i baren for å slappe av med litt mat og en øl etter arbeidstid. Ved å stenge mattilbudet i baren så blir det hele mer tungvint og formellt.Vi har satt pris på muligheten for et raskt måltid der kolleger kan komme og gå uavhengig om de vil spise eller bare slå av en prat over en kaffe eller øl.
Vi opplever nå å vente lenge på servering, mat og regning,
Vi velger nå oftere å reise til flyplassen og skybaren på clarion for å spise.
Jeg oppfordrer dere til å revurdere beslutningen om å ikke servere mat i baren. Det er ikke nødvendig med full meny, men en salat og en burger burde være mulig

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Dag E
CarlsonRezidor, Corporate customer care representative på Radisson Blu Arlandia Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2017

Hei Dag,
Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding.
Det er veldig hyggelig å høre at du trives hos oss.
Vi merker oss din kommentar om matsevering i baren og vill videreformidle dette til den aktuelle avdelingen.
Vennligst motta vår beklagelse om ditt besøk ikke svarte til den forventningen du hadde samt at oppholdet dermed
ikke ble fullt så positivt som det vi ønsker for våre gjester.
Vi håper å kunne gi et forbedret inntrykk ved et eventuelt neste besøk.
Du er uansett velkommen tilbake om og når det måtte passe seg slik.

Anmeldt 18. september 2017 via mobile enheter

Ett hotel med hjerte på rette plassen .
Her var ingenting noe problem. Blide, service innstillt, kjempe hyggelig å bli mottatt her. Vi kom med 2 hunder, var to veninner. Inne på rommet hadde de til og med satt inn en hundeseng :)
Rommet var rent og sengene gode, badet var veldig bra. Maten var veldig bra. Beliggenheten er kort til Flyplassen, og bussen kjører til og fra hele tiden. Stopper rett utenfor døren. Ca 5 min med buss.
Anbefales både for kort eller lengre opphold. De har også innendørs pool

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, R5652YXlisae
RadissonBluArlandia, Guest Service Agent på Radisson Blu Arlandia Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2017

Hej R5652YXlisae! Tack för att du valt Radisson Blu Arlandia Hotel och tack för dina fina kommentarer om vårt hotell. Det är roligt att höra att både ni och era hundar kände sig välkomna hos oss och jag hoppas att ni snart kommer att besöka oss igen. Välkomna! Med vänliga hälsningar, Elin, Guest Service Agent

Anmeldt 7. september 2017 via mobile enheter

Reiste på konferanse på Radisson Blu, Arlanda, og er svært fornøyd! Innsjekk var ikke før kl. 16 (felles for alle konferansegjester), men bagasjen fikk vi låst inn, og lånt basseng/badstu/sauna mens vi ventet. Vi fikk tildelt fine rom, og enerommet hadde stor ekeltseng (dobbeltseng-størrelse).

Middagen var nydelig, og servicen ypperlig. Fikk "fika" mellom alle foredrag, ny og fersk snacks vi aldri hadde hørt om. Kreativ og flott oppdekking.

Gratis shuttlebuss til hotellet! Perfekt avstand fra flyplassen. Bråker ikke, men kort busstur, som går til/fra hotellet hvert 10. minutt.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Marte B

Hej Marte B! Tack för att du bott och konfererat på Radisson Blu Arlandia Hotel och stort tack för dina fina kommentarer! Det är trevligt att läsa att du trivdes bra hos oss och att du tyckte om våra faciliteter. Varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar, Elin, Guest Service Agent

Anmeldt 3. august 2017

Gratis shuttlebus som går ganske ofte. Vær obs på hvor man skal stå utenfor hotellinngangen når man skal ta bussen tilbake til flyplassen, følg skilting/merking.
Hurtig inn- og utsjekking.
God og fyldig frokostbuffe.
Ok rom med gode senger. Badet er litt lite.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, TOBAU
RadissonBluArlandia, Uanand Meloni på Radisson Blu Arlandia Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2017

Dear Tobau,

Thank you so much for your kind review! It is a pleasure to read that you had a great time here with us. A warm welcome back!

Kind regards,

Uanand Meloni
Front office

Anmeldt 3. august 2017

Vi bodde der 2 ganger i july 2017 og ble svært positiv overrasket!
Gratis buss til hotellet fra flyplassen fungerte ypperlig, de gule Alpha 3 bussene går minst hver 15 min og det tar bare noen minutter til hotellet.
Dette hotel er det reneste hotel jeg noen ganger har bodd i! Alt, fra gulvene, til badet, til sengetøy, hånddukene, servanten, gangen, respepsjonen, alt var nydelig rent. Rommene var flott, veldig gode senger, veldig hyggelig og serviceinnstilt personale! Spaavdelingen var lite, men veldig bra: badstuen var fantastisk, bassenget og.
Negativ: Restauranten om kvelden: arrogant og uhyggelig personale, og maten var mindre enn middelmådig. Men frokosten var bra.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Jutta T
RadissonBluArlandia, Uánand Meloni på Radisson Blu Arlandia Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2017

Kära Jutta T,

Tusen tack för din fina återkoppling! Vi är väldig glada att du blev så nöjd med vistelsen och vi hoppas få välkomna dig igen!

Med vänlig hälsning,

Uanand Meloni