Anmeldt 5. mars 2018

Dato for oppholdet: mars 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
RadissonBluArlandia, Guest Relations Manager på Radisson Blu Arlandia Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2018

Anmeldt 29. november 2017 via mobile enheter

Jeg har bodd mye på dette hotellet. Mellom lobbyen og restauranten er hotellets bar. Der kunne man tidligere bestille mat fra en bar-meny som for eksempel salat, burger og sandwich. Dette var et tilbud veldig mange satte pris på, og jeg selv ofte benyttet. Maten kom fort og det er laget fine høye bord å sitte ved. Nå er dette tilbudet borte, og bar menyen er inkludert i restaurant menyen etter klokka 17. I restauranten må må man beregne en snau time før man får mat. Sist gang jeg var der, satt vi nær 50 minutter før maten kom, og vi måtte hente servitøren (som satt bak et forheng og knottet på en telefon) for å få betalt regningen. Som han igjen brukte lang tid på å få riktig siden alle på bordet var lagt inn på samme regning (kanskje vi burde fortalt at vi skulle ha separate regninger, eller de spurt?)
Det er synd at dette trekker ned mye for ett ellers fint og trivelig hotell. Rommene er trivelige og pusset opp for ikke lenge siden det samme for fellesområdene.
Jeg kommer ikke til å spise i restaurant delen igjen, det er enklere å dra bort på flyplassen å spise der.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Einar S
CarlsonRezidor, Customer Corporate Care på Radisson Blu Arlandia Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2017

Hej Einar!
Tack för att du tog dig tid att skicka feedback om din vistelse, detta hjälper hotellet att höja sin standard. Beklagar om din restaurangupplevelse inte levde upp till förväntan. Vi tar självklart med detta till berörd avdelning. Välkommen tillbaka och ha en fortsatt trevlig dag.

Anmeldt 10. oktober 2017 via mobile enheter

Vi i det norske luftforsvaret har benyttet dette hotellet i årevis. Vi har trivdes godt og satt stor pris på å kunne møtes i baren for å slappe av med litt mat og en øl etter arbeidstid. Ved å stenge mattilbudet i baren så blir det hele mer tungvint og formellt.Vi har satt pris på muligheten for et raskt måltid der kolleger kan komme og gå uavhengig om de vil spise eller bare slå av en prat over en kaffe eller øl.
Vi opplever nå å vente lenge på servering, mat og regning,
Vi velger nå oftere å reise til flyplassen og skybaren på clarion for å spise.
Jeg oppfordrer dere til å revurdere beslutningen om å ikke servere mat i baren. Det er ikke nødvendig med full meny, men en salat og en burger burde være mulig

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Dag E
CarlsonRezidor, Corporate customer care representative på Radisson Blu Arlandia Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2017

Hei Dag,
Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding.
Det er veldig hyggelig å høre at du trives hos oss.
Vi merker oss din kommentar om matsevering i baren og vill videreformidle dette til den aktuelle avdelingen.
Vennligst motta vår beklagelse om ditt besøk ikke svarte til den forventningen du hadde samt at oppholdet dermed
ikke ble fullt så positivt som det vi ønsker for våre gjester.
Vi håper å kunne gi et forbedret inntrykk ved et eventuelt neste besøk.
Du er uansett velkommen tilbake om og når det måtte passe seg slik.

Anmeldt 18. september 2017 via mobile enheter

Ett hotel med hjerte på rette plassen .
Her var ingenting noe problem. Blide, service innstillt, kjempe hyggelig å bli mottatt her. Vi kom med 2 hunder, var to veninner. Inne på rommet hadde de til og med satt inn en hundeseng :)
Rommet var rent og sengene gode, badet var veldig bra. Maten var veldig bra. Beliggenheten er kort til Flyplassen, og bussen kjører til og fra hele tiden. Stopper rett utenfor døren. Ca 5 min med buss.
Anbefales både for kort eller lengre opphold. De har også innendørs pool

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, R5652YXlisae
RadissonBluArlandia, Guest Service Agent på Radisson Blu Arlandia Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2017

Hej R5652YXlisae! Tack för att du valt Radisson Blu Arlandia Hotel och tack för dina fina kommentarer om vårt hotell. Det är roligt att höra att både ni och era hundar kände sig välkomna hos oss och jag hoppas att ni snart kommer att besöka oss igen. Välkomna! Med vänliga hälsningar, Elin, Guest Service Agent

Anmeldt 7. september 2017 via mobile enheter

Reiste på konferanse på Radisson Blu, Arlanda, og er svært fornøyd! Innsjekk var ikke før kl. 16 (felles for alle konferansegjester), men bagasjen fikk vi låst inn, og lånt basseng/badstu/sauna mens vi ventet. Vi fikk tildelt fine rom, og enerommet hadde stor ekeltseng (dobbeltseng-størrelse).

Middagen var nydelig, og servicen ypperlig. Fikk "fika" mellom alle foredrag, ny og fersk snacks vi aldri hadde hørt om. Kreativ og flott oppdekking.

Gratis shuttlebuss til hotellet! Perfekt avstand fra flyplassen. Bråker ikke, men kort busstur, som går til/fra hotellet hvert 10. minutt.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Marte B

Hej Marte B! Tack för att du bott och konfererat på Radisson Blu Arlandia Hotel och stort tack för dina fina kommentarer! Det är trevligt att läsa att du trivdes bra hos oss och att du tyckte om våra faciliteter. Varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar, Elin, Guest Service Agent