Anmeldt 24. april 2018

Det er alltid hyggelig å komme til Choise hotellene. Noe dyrt er det men sentralt om man skal ut å reise når turen starter kl 04.00 om morgenen. Sovekvaliteen er meget god. Rommene er fine. Vi må heller ikke glemme personalet. Vil fremheve bartenderen som ytet service langt ut over det vanlige.

• Opphold: april 2018, reiste som et par
Takk, ivartina
ClarionHotelArlanda, Guest relation manager på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2018

Hej kära gäst,

Tack för din fina feedback till oss, alltid så roligt att läsa!
Vi önskar dig varmt välkommen åter till oss!

Vänliga hälsningar,
Hanna Ahlström

Guest relation manager

Anmeldt 8. januar 2018

veldig praktisk dersom du har tidlige fly. nære til terminal 5. kitchen and table synes eg er overpriset og har en heller kjedelig meny, drinkene er også dyre. det finnes alternative spisesteder på flyplassen. utsikt over rullebane. Spisesalen for frokost ligger litt avsides. hyggelig personale.

• Opphold: desember 2017, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Bente B
ClarionHotelArlanda, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2018

Bästa Bente

Tack så mycket för din recension och för din feedback!
Vad härligt att läget passade dig bra innan du skulle med ett tidigt flyg!

Tråkigt att vår meny inte föll dig i smaken, vi kommer under våren att uppdatera menyn ifall du har vägarna förbi!

Hjärtligt välkommen åter skall du vara.

Vänliga hälsningar

Anmeldt 23. oktober 2017

Hyggelig personale når du kom, hyggelig personale når du spiste middag. Bra treningsmuligheter. Ingen støy fra flyplassen, godt klima på rommet. Frokosten var bra. Du bor jo på flyplassen lett å finne, lett å spasere til gaten når du skal reise.

• Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, RobertHughM1
ClarionHotelArlanda, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2017

Bäste Robert

Vad glad jag blir utav att läsa sin rubrik och recension om oss, Tack för att du delar med dig!
Vad härligt att personalen gav ett bra intryck vad du än mötte oss, jag hoppas middagen smakade bra.

Jag hoppas vi får välkoman dig tillbaka snart!

Bästa hälsningar

Anmeldt 26. juli 2017

Utemerket rom. Ikke det største men flott seng. Ingen detaljer var glemt. Kikkert på rommet og utsikt. Ligger rett mellom terminal 4 og 5. Kort veg til tog. Noe kø ved innsjekk.
Burde vært egen kø for de som har bestilt og en for de som er akterutseilt med fly.
Utmerket frokost. Egen omelett kokk.
Anbefales om man kommer inn seint og skal videre.

• Opphold: juli 2017, reiste alene
Takk, biversen
ClarionHotelArlanda, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2017

Bäste Biversen

Tack för din fina recension och feedback!
Vad härligt att du uppskattade våra detaljer så som kikaren på rummet du hade. Vid större flygförsening delas det upp i olika köer, nu har vi inte haft någon större försening men jag tar absolut din feedback vidare så att det inte glöms bort.

Vad härligt att frukosten var bra, jag hoppas det gett dig en bra start på dagen!

Hjärtligt välkommen åter.

Vänliga hälsningar

Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Beliggenheten grei for en enkel overnatting. Stolene i spisesalen var utrolig flekkete og skitne. Skjelden har vi sett noe slikt. Hadde ikke mye lyst på frokosten her. Rommet var greit, veldig enkelt uten f.eks. kaffe/te fasiliteter. Det hadde vært ønskelig.

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Kjersti G
ClarionHotelArlanda, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2017

Bäste Kjersti

Tack så mycket för din recension och feedback! Vi uppskattar oerhört mycket att du tagit dig tiden att skriva till oss. Vi beklagar att stolarna varit smutsiga och att det inte sett inbjudande ut, det förstår jag. Dessa skall dock rengöras denna vecka och görs även kontinueligt - men stort tack för att du noterat detta och meddelat oss.

Kul att du är nöjd med rummet och att läget passade dig bra för en övernattning. Vi har kaffe och te i alla våra rum, dessa finns inne i garderoben. Tveka inte att slå oss en signal om du skulle saknat något på rummet nästa gång, vår reception är öppen 24 timmar om dygnet för våra gäster.

Hjärtligt välkommen åter!