Anmeldt 15. mars 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger supert til om man har behov for en overnatting på flyplassen
Hyggelig personale i resepsjonen .
Stort minus for skittent bad, der badekar var skittent og sluk i vask var tett.
God frokost

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, 420ainag
78hannaa, Kundansvarig på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2019

Hej bästa du,

Tusen tack för denna recension och nyttiga feedback! Smutsigt badrum låter dock oh no - hojtade du möjligtvis till här på plats så att vi hade en chans att åtgärda detta pronto? Hoppas hoppas så vi kunde lämna dig helt nöjd!

Visst är det super att sova över mitt på flygplatsen och starta dagen med en härlig frukostbuffé.
Tack för att du delar med dig!

Hoppas vi snart ses igen :)

/ Ulrika, Marknadskoordinator

Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Vi måtte overnatte på hotell fordi flyet vårt ble kansellert! Og det gjelder for alle. Køen i resepsjonen strekte seg lang utenfor hotellet. De i resepsjonen var vel serviceminded og hyggelige. Rommet var pent og rent og badet var nydelig. Vi hadde fin utsikt. Og frokosten var veldig bra, med alt man kan ønske seg! Det som var negativt var at rommet var veldig lytt, så vi hørte at de spylte ned på naborommene. Vi hørte stemmer og lyder gjennom hele natten.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, 817kristinek
78hannaa, Kundansvarig på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2019

Hej bästa Kristin,

Tusen tack för att du tar dig tiden att lämna ett litet spår till oss här. Det betyder massor att du kan rekommendera oss och tack för att du gör just det!

Härligt att höra att ni hade en bra stay här hos oss trots de stressiga omständigheterna när alla Arlanda Airports flyg ställdes in. Vi hoppas att vi får ge er en liten lugnare stay nästa gång ni besöker oss ;)

Ha nu en fortsatt magisk vecka och Bon Voyage vart äventyret än går vidare till!

Med vänlig hälsning,
Ulrika Åberg

Clarion Hotel Arlanda Airport
ulrika.aberg@choice.se

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Kun 5-10 minutt fra ankomst området mellom terminal 4 og 5 i SkyCity ligger dette hotellet. Så ingen ting å utsette på lokasjonen. Men heller ikke på senger og bad. Frokosten fikk vi dessverre ikke prøvd grunnet tidlig flight. Ypperlig flyplasshotell som anbefales.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, joivha66
ClarionHotelArlanda, Guest relation manager på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2018

Hej John Ivar,

Tack för en härlig och hurtig feedback, det tackar vi ödmjukast för!
Varmt välkommen åter till oss.

Anmeldt 14. mai 2018

Det mest positive med hele hotellet er at det ligger i Sky City og at du dermed slipper å gå ut av terminalen for å komme til hotellet. Kun 5-10 min å gå fra ankomstområdet. Frokosten på hotellet var også veldig god.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, 805sveine
ClarionHotelArlanda, Guest relation manager på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2018

Hej Svein,

Vad fint att höra att du hade det gott hos oss!
Varmt välkommen tillbaka till oss snart.

En riktigt varm och skön sommar önskar vi er!

Anmeldt 24. april 2018

Det er alltid hyggelig å komme til Choise hotellene. Noe dyrt er det men sentralt om man skal ut å reise når turen starter kl 04.00 om morgenen. Sovekvaliteen er meget god. Rommene er fine. Vi må heller ikke glemme personalet. Vil fremheve bartenderen som ytet service langt ut over det vanlige.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, ivartina
ClarionHotelArlanda, Guest relation manager på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2018

Hej kära gäst,

Tack för din fina feedback till oss, alltid så roligt att läsa!
Vi önskar dig varmt välkommen åter till oss!