Agoda.comUSD 181
Anmeldt 23. juli 2018

Hadde en flott hytte som passet for 2 stk, m3d en liten terrasse med bor og stubbestol. Men felles kjøkken burde oppgraderes for det virket slitt med høyde forskjell når du skulle inn. Sanitære forhold burde hatt hvert vasket minst 2 ganger løpet av døgnet, for det virket skitten. Men ellers var dette en flott camping plass for å han en base camp for å se deg rundt på Senja.

Romtips: Flott å ha base camp
Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Hans Ole S
Anmeldt 10. juli 2017

Var på tur på Nasjonale turistveger, Senja.
Tror dette er den eneste campingplassen på denne Turistvegen.
Campingplassen ligger fint til innerst i fjorden.
Mange fine oppstillingsplasser og flere er under oppbygging.
Men sanitæranlegget må/bør oppjusteres, blir dette gjort er dette en flott og innbydende campingplass.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, BjR1956