TripadvisorUSD 107
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi stoppet for å spise middag og reise videre. Tradisjonelle norske retter, samt hvalbiff. Rent og pent. Kansje litt dyrt, nkr 235,- for en porsjon kjøttkaker, kaffe ikke inkludert. God plass å parkereog hyggelig betjening. Fin utsikt.

Takk, 405PerP
Anmeldt 15. juli 2020

Hytten vi skulle leie var ikke rengjort (det var igjenn søppel inn i hytta), og det var blod på tolattpapirrullen. Gikk og sa ifra om dette. Vi bestemte oss for og ikke leie hytta, og ble møtt med en sint ansatt som kalte meg idiot og mente at litt blod på tolattpapirrullen det måtte man tåle! Vi dro derrifra.

Takk, ReisendeEira
Anmeldt 15. juni 2019 via mobile enheter

Fin hytte med kjøkken og bad. Nyoppusset innvendig. Utvendig litt gammel, men sjarmerende. Stor veranda. Utsikt mot sjøen. Benker å sitte på i fjæra. Her er det bademuligheter. Nydelig! Hyggelig vertskap Vi kommer tilbake hit.

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, ToneL298
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Hyggelig mottagelse og rimelig overnattingsmulighet i relativt moderne selvbetjeningshytte med sengeplass for 3 (1 dobbeltseng og 1 seng i køyen over) ferdig oppredd. Eget dusjrom m/toalett. Kjøleskap, vannkoker og enkelt service/bestikk. Generende bråk fra felles vaskerom i samme hus.
Fin utsikt utover havet, og veranda med stoler og bord.
Grei middag frem til kl 2000, og åpen bar utover kvelden.
Stort minus at kafeen/restauranten ikke åpner før kl 12 på dagen. De som leier rom inne på gjestgiveriet har muligens adgang til frokost.
Fint utgangspunkt for de som ønsker å besøke Hamsunsenteret som ligger 15 km unna.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, veringen
Anmeldt 6. august 2016 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 4 voksne og 1 3-åring som stoppet en tur her for å spise middag. Vi skulle bare ha kjørt videre til en annen plass, da de overhodet ikke har noe som helst barnemeny. Hvalbiff-snadderet var kjempegodt, men porsjonen var liten, så jeg kjørte mer sulten derfra. Veldig god hjemmelaget potetmos. Men det eneste de kunne tilby sønnen min var litt potetmos og bittelitt grønnsaker. Så her stopper jeg aldri igjen for å spise.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 34mortenb