Agoda.com
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet, rolig og fin utsikt. Sanitæranlegget så nytt og fint ut utenpå, ble skuffet inne. Nedslitt.
Kun en do til hvert kjønn.
Pluss for at det var rengjort mellom kveldsstell og morgenstell.
Minus for at det ikke var håndtørkepapir.
Pluss for fri dusj, men avtrekk virket ikke, så ble veldig duggete.
Kjøkken kun utstyrt med oppvaskkum og to kokeplater.
Gode oppstillingsplasser ved sjøen med strøm og vannfylling med lang slange. Plassene i skogen hadde ikke strøm. Går fint så lenge det ikke blåser veldig mye.
WiFi inkl funket bra det vi stod.
Badestrand ikke veldig fin.

Romtips: Ikke skiltet innkjøring når du kommer nordfra, lett å kjøre forbi. Plassen bør unngås hvis mye folk grunnet lite sanitæranlegg
Takk, hilde3540
Anmeldt 6. juli 2021

Uforståelig Apple-tv. Hotellsjefen forsto også lite, og unskylte seg med at det var så nytt. Det er selvfølgelig hotellets ansvar å kunne slikt og forklare bruken for gjestene. Hvorfor ikke installere normalt TV som er"selvforklarende"?
Toalett som passer i en barnehage,. 40 cm over gulvet. Hotellverten unskylder seg med at det var installert før han tiltrådte, og at det derfor ikke er hans ansvar. Frokost i et kjøleskap i gangen. Absolutt minimum av hva jeg har på bordet hjemme. Det eneste varme var pulverkaffe. To stk måtte spise på et knehøyd 60*60 cm salongbord på rommet. Spør du om jeg kommer igjen?

Romtips: Rom med utsikt + 100kr.
Takk, Love-Lofoten
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dårlige greier! Det er et do og to dusjer pr kjønn. Det er helt utrolig at et nytt sanitær bygg har så elendige fasiliteter. På grunn av få doer er det do papir og avføring rundt hyttene
Det mangler såpe og papir ved vaskene og dusjene er gørr skitten. Vi rømmer herfra nå!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, toneherlaugh
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi stoppet for å spise middag og reise videre. Tradisjonelle norske retter, samt hvalbiff. Rent og pent. Kansje litt dyrt, nkr 235,- for en porsjon kjøttkaker, kaffe ikke inkludert. God plass å parkereog hyggelig betjening. Fin utsikt.

Takk, 405PerP
Anmeldt 15. juli 2020

Hytten vi skulle leie var ikke rengjort (det var igjenn søppel inn i hytta), og det var blod på tolattpapirrullen. Gikk og sa ifra om dette. Vi bestemte oss for og ikke leie hytta, og ble møtt med en sint ansatt som kalte meg idiot og mente at litt blod på tolattpapirrullen det måtte man tåle! Vi dro derrifra.

Takk, ReisendeEira