Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Helt grei camping ! Resturangen var også helt grei !
Lå i ei fin hytte som lå tilknyttet service bygget. Mye støy fra toalett og vaskerom inn mot vårt rom. Soverommet hadde ikke vindu..kun en ventil uten ventil lokk.. Ca en million grader på rommet. Ingen vifte eller noe annet som kunne kjøle ned rommet ! Stort minus for det ! Vifte koster noen få kroner ! Bade hadde vifte..men den funket ikke ! Vi måtte da velge å slippe all fukt og varme etter dusjen inn på soverommet ! Nei æ tenke at ei lita invistering fra eier så hadde vi nok hatt det myyye bedre

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Morten O
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte kjøttkaker og hamburger. Kjøttkakene og potetmosen var veldig(!) gode på smak, men råkosten som fulgte med trakk opplevelsen ned. Hamburgeren var dessverre helt bløt.

Skitne glass og bestikk. Ellers rent i noe slitent, men koselig lokale. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Scenic19703088526
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet, rolig og fin utsikt. Sanitæranlegget så nytt og fint ut utenpå, ble skuffet inne. Nedslitt.
Kun en do til hvert kjønn.
Pluss for at det var rengjort mellom kveldsstell og morgenstell.
Minus for at det ikke var håndtørkepapir.
Pluss for fri dusj, men avtrekk virket ikke, så ble veldig duggete.
Kjøkken kun utstyrt med oppvaskkum og to kokeplater.
Gode oppstillingsplasser ved sjøen med strøm og vannfylling med lang slange. Plassene i skogen hadde ikke strøm. Går fint så lenge det ikke blåser veldig mye.
WiFi inkl funket bra det vi stod.
Badestrand ikke veldig fin.

Romtips: Ikke skiltet innkjøring når du kommer nordfra, lett å kjøre forbi. Plassen bør unngås hvis mye folk grunnet lite sanitæranlegg
Takk, hilde3540
Anmeldt 6. juli 2021

Uforståelig Apple-tv. Hotellsjefen forsto også lite, og unskylte seg med at det var så nytt. Det er selvfølgelig hotellets ansvar å kunne slikt og forklare bruken for gjestene. Hvorfor ikke installere normalt TV som er"selvforklarende"?
Toalett som passer i en barnehage,. 40 cm over gulvet. Hotellverten unskylder seg med at det var installert før han tiltrådte, og at det derfor ikke er hans ansvar. Frokost i et kjøleskap i gangen. Absolutt minimum av hva jeg har på bordet hjemme. Det eneste varme var pulverkaffe. To stk måtte spise på et knehøyd 60*60 cm salongbord på rommet. Spør du om jeg kommer igjen?

Romtips: Rom med utsikt + 100kr.
Takk, Love-Lofoten
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dårlige greier! Det er et do og to dusjer pr kjønn. Det er helt utrolig at et nytt sanitær bygg har så elendige fasiliteter. På grunn av få doer er det do papir og avføring rundt hyttene
Det mangler såpe og papir ved vaskene og dusjene er gørr skitten. Vi rømmer herfra nå!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, toneherlaugh