TripAdvisor
Kalamaki
Publiser
Innboks
Søk

“Takk for en fantastisk opplevelse 😊”

Salavantes - Garden Restaurant & bar
Vurdert som nr. 1 av 6 Restauranter i Kalamaki
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Vi besøkte Kreta i august september og fant denne utrolige restauranten. 7 fantastiske måltider med nydelig mat og super service. Dere gjorde alt for oss. Tusen takk, vi kommer igjen

Dato for besøk: august 2019
Takk, Heidi F

Anmeldt 30. juli 2019

Vi spiste mat på denne resturant to dager. Og kjøttet og service var like bra begge dager. Veldig trivelig servitører

Takk, 634vegards
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Pen og luftig restaurant med hyggelig betjening, riktig god og rimelig mat. Meget pen utsikt over havet og solnedgangen. Kommer gjerne tilbake!

Takk, hanneob
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi var her 4 ganger på 2 uker. Middagssted (de åpner kl 17) med deilig mat, hyggelig og profesjonell betjening og flott atmosfære - vi fikk til og med se et par nydelige solnedganger fra bordet vårt. Lekerom helt bak gjør dette til et ideelt sted for barnefamilier.

Takk, SteinarN84
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Vi dro hit flere ganger for vi var så fornøyde. Full restaurant med fantastisk bevertning og gourmetmat til en god pris. Fantastiske desserter, ostekake og sjokolade fondant

Takk, 694martel

Reisende som så på Salavantes - Garden Restaurant & bar, så også på

Khaniá by, Chania fylke

Agii Apostoli, Khaniá by

Har du vært i Salavantes - Garden Restaurant & bar? Del dine erfaringer!