“Nydelig mat og personell”

Salavantes - Garden Restaurant & bar
Vurdert som nr. 1 av 6 Restauranter i Kalamaki
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Biffen var så mør at den nærmest smeltet i munnen, sammen med en veldig god potet pure å grønnsaker, og ikke minst den store porsjonen jeg fikk!

Kjæresten min hadde pasta penne, den var litt kjedelig uten så mye ekstra enn litt kylling, men god på smak.

Her skal vi spise igjen før vi reiser til flyplassen!

Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: september 2019
Takk, victoriariikola

Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Vi besøkte Kreta i august september og fant denne utrolige restauranten. 7 fantastiske måltider med nydelig mat og super service. Dere gjorde alt for oss. Tusen takk, vi kommer igjen

Dato for besøk: august 2019
Takk, Heidi F
Anmeldt 30. juli 2019

Vi spiste mat på denne resturant to dager. Og kjøttet og service var like bra begge dager. Veldig trivelig servitører

Takk, 634vegards
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Pen og luftig restaurant med hyggelig betjening, riktig god og rimelig mat. Meget pen utsikt over havet og solnedgangen. Kommer gjerne tilbake!

Takk, hanneob
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi var her 4 ganger på 2 uker. Middagssted (de åpner kl 17) med deilig mat, hyggelig og profesjonell betjening og flott atmosfære - vi fikk til og med se et par nydelige solnedganger fra bordet vårt. Lekerom helt bak gjør dette til et ideelt sted for barnefamilier.

Takk, SteinarN84

Reisende som så på Salavantes - Garden Restaurant & bar, så også på

Khaniá by, Chania fylke

Agii Apostoli, Khaniá by

Har du vært i Salavantes - Garden Restaurant & bar? Del dine erfaringer!